Over ons

Wat ons maakt, tot wie we zijn
Administratiekantoor Kerim is een jong en dynamisch bedrijf wat opgericht is in 2014. Na een aantal jaar in dienstverband geweest te zijn heeft de oprichter van Administratiekantoor Kerim de stap gemaakt naar het ondernemerschap. Als jonge ondernemers denken wij mee met startende ondernemers, om een goede administratie op te zetten. Voor startende ondernemers bied administratiekantoor Kerim ook aantrekkelijke en betaalbare pakketten aan. Wij onderscheiden ons door onze flexibele instelling en scherpe prijzen. Kunt u tijdens kantooruren niet bij ons langkomen? Geen probleem, dan komen wij ‘s-avonds naar u toe.

Accountancy

Uw administratie is bij ons in goede handen. De cijfers worden op een overzichtelijke manier gepresenteerd en voorzien van een passend advies.

Fiscale dienstverlening

Laat u verrassen door de meerwaarde van de fiscaal adviseurs van administratiekantoor Kerim.

Loonadministratie

Bent u op zoek naar een juiste en correcte verwerking of ondersteuning van uw loonadministratie? Administratiekantoor Kerim kan u hierbij van dienst zijn.

Bedrijfseconomisch advies

Het voldoen aan wettelijke financiële en fiscale verplichtingen is niet het eindpunt. Wij zien dit juist als een belangrijk uitgangspunt van onze adviserende rol.

Particulieren dienstverlening

Naast ondernemers helpen wij ook particulieren om de administratieve last te verminderen.

Overige diensten

Vanwege de klantgerichte benadering is de dienstverlening geen vastomlijnd geheel bij administratiekantoor Kerim.

Meer weten over onze diensten?

Wilt u meer weten over onze diensten of wat wij voor u kunnen betekenen? Laat hieronder uw contactgegevens achter en wij nemen vrijblijvend contact met u op.

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.